Müügitingimused

www.pizzatuba.ee E-poe üldtingimused

1. Üldsätted

1.1. Üldised tingimused kehtivad www.pizzatuba.ee kliendi (edaspidi Ostja) ja www.pizzatuba.ee (edaspidi Müüja) omaniku:

Pizzatuba OÜ

Pärnu mnt. 19

69403 Abja-Paluoja, 

Mulgi vald, Viljandimaa, Eesti

Reg. nr.: 16599884

KM kood: EE102549074

vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.pizzatuba.ee. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.4. Müüja ja Ostja soovivad kaubelda www.pizzatuba.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.

1.5. Müüja koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Tellimuse esitamine

2.1. Ostja valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.2. Ostja kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest talle sobiva maksemeetodiga – läbi Montonio makselahenduse. Palume Ostjal kontrollida enne tellimuse/arve tasumist, et tellimuses/arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.3. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.4. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse Ostjale tellimus/arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.

2.5. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates Ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

3. Kauba hind

3.1. www.pizzatuba.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%

3.2. Müüja jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3.3. Täpsem informatsioon kohaletoimetamise viiside ja -hindade kohta on toodud punkti „Kohaletoimetamine” all.

4. Ostmine

4.1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”.

4.2. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingu tingimused.

4.3. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

4.4. Lehel „Ostukorv” saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.

5. Maksmine

5.1. E-poes saab maksta valitud kauba eest läbi Montonio makselahenduse.

5.2. NB! Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning ostu kinnitamiseks saadetakse kliendile arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.

5.3. E-poes teostatud ostud vaadatakse läbi ajavahemikus 09.00-17.30.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Ostjal on võimalik kaup kätte saada läbi Itella Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaatidest.

6.2. Kõik e-poest ostetud kaubad jõuavad Ostja poolt valitud postiautomaati 5 tööpäeva jooksul (Eesti Vabariigi piires). Kui tellimus on esitatud nädalavahetusel või pühade ajal, siis tarnitakse kaup tellijani pühadele järgnevatel tööpäevadel.

6.2.1 Allahindlusperioodil sooritatud ostud jõuavad ostajani maksimaalselt 14 tööpäevaga.

6.3. Itella Smartposti, Omniva ja DPD kohaletoimetamise hind on 2.50 € (hind sisaldab käibemaksu).

7. Kauba tagastamine

7.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 30 päeva jooksul. 

7.2. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

7.3. Originaalpakendi avamine tuleb teha ettevaatlikult, seda kahjustamata.  Juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest. Kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk toote pakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

7.4. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@pizzatuba.ee või pöördudes Pizzatuppa aadressil Pärnu mnt. 19, Abja-Paluoja.

7.5. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

7.6. Tagasimaksmise aeg hakkab kehtima hetkest, kui olete mittesobiva kauba tagastanud müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.

7.7. Kauba tagastamiseks läbi Smartposti tuleb kaup tagasi saata, kasutades sama koodi, millega Te kauba kätte saite. Kaupa saate tagastada vaid sinisesse Itella Smartposti pakiautomaati. Juhul, kui olete tellimuse kätte saanud valgest pakiautomaadist, palume pöörduda Smartposti eraklienditeeninduse poole, kust saate uue uksekoodi tellimuse sinisesse pakiautomaati sisestamiseks.

Kauba tagastamiseks läbi Omniva tuleb kaup tagasi saata kasutades algselt SMS-is olevat tagastuskoodi.

8. Kliendi isikuandmete töötlemine

8.1. Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.

8.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.

9. Müügigarantii ja pretensiooni esitamine

9.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest viivitamatult, hiljemalt 7 päeva jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

9.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@pizzatuba.ee või Pizzatoas, aadressil Pärnu mnt. 19, Abja-Paluoja. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

9.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

9.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

9.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni ja/või Tartu Maakohtu poole.

10. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

10.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

10.2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:

10.2.1. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

10.2.2. parandamine ebaõnnestub,

10.2.3. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,

10.2.3. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:

10.3.1. toote rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus; toode on juba avatud või remonditud mitte meie ettevõtte poolt;

10.3.2. mehaaniliste vigastuste korral;

10.3.3. rikke on põhjustanud ülepinge, vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud;

10.3.4. tootel puudub ostutšekk või arve.

10.4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: info@pizzatuba.ee. Kauba võib tagastada aadressile Pizzatuba, Pärnu mnt. 19, Abja-Paluoja.

11. Muud tingimused

11.1. Müüja kasutab Ostja poolt antud isikuandmeid ainult Ostja ostutellimuse täitmiseks. Müüja ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ( Ostja nimi, telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress) ja seadusega ettenähtud juhtudel.

11.2. Kaupade eest tasumiseks kasutatavate interneti pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud (andmete teisaldamine salajasele kujule) andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.

11.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

11.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

11.5. Toodete juures välja toodud mõõdutabelites on lubatud ± 5% suuruse erinevus, mis võib partii kaupa erineda.

12. Toodete hooldus

12.1. Müüja poolt pakutavate tekstiiltoodete hooldus:

– pesta pahupidi käsitsi või masinas kuni 40 kraadises vees;

– kuivatisse mitte panna;

– valgendamine ja keemiline puhastus keelatud;

– triikida vaid pahempidi pööratult.

12.2. Müüja poolt pakutavate keraamiliste kruuside hooldus:

– pesta vaid käsitsi, nõudepesumasinas pesemine keelatud.

13. Pizzade tellimise tingimused

13.1 Pizzatuba.ee veebilehte haldab Pizzatuba OÜ, kes vastutab tellimuste edastamise eest ning tegeleb võimalike reklamatsioonidega.

13.2 Kui olete esitanud tellimuse, siis olete teadlik, et pitsa(d) valmistatakse Teie tellimusel ja kui Te kaubale järgi ei tule, siis ei ole Teil õigust raha tagasi saada.

13.3 Tellimuse esitamisel eeldame, et Te olete teadlik Pizzatoa asukohast ning lahtiolekuaegadest.

13.4 Tellimise ajal kuvame ekraanile hinnangulise aja, mille jooksul saab Teie tellimus valmis. Pakutud aeg on indikatiivne ning võib reaalsuses erineda.

13.5 Pizzatuba.ee veebilehel saab maksta krediitkaardiga või ülekandega.

13.6 Tellimus on meie poolt vastu võetud, kui olete sooritanud korrektse makse ja saanud sellekohase kinnituse oma e-posti aadressile.

13.7 Tellimiskeskkonnas kasutatakse Montonio makselahendust.

13.8 Pretensioonid toodete kvaliteedi kohta saate esitada kas e-kirjaga info@pizzatuba.ee või müügikohas Pärnu mnt. 19, Abja-Paluoja.

13.9 Toiduainete kui kiiresti riknevate toodete puhul ei kehti seadusest tulenevalt 14-päevane tagastamisõigus.

13.10 Kõik Pizzatuba.ee veebilehel olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad kõiki riiklikke ja kohalikke makse.

13.11 Veebilehelt ostmisel ei lisandu hinnale täiendavaid teenustasusid.

13.02.2025 Pizzatuba OÜ